Odpowiedzi

2009-11-17T17:48:14+01:00
Edyp oskarża Terezjasza i Kreona o spisek przeciwko niemu, tym samym sugeruje że to oni mogą być sprawcami zabójstwa Lajosa
9 2 9
2009-11-17T17:48:54+01:00
Oskarża ich o spisek,że chcą go "zrzucić" z tronu, z tego co pamiętam..
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:49:34+01:00
Edyp oskarżał ich o spisek,myślał ze Kreon specjalnie karze mówić Terezjaszowi, że zabił ojca, gdyż jakby Edyp przestał być królem został by nim Kreon
2 5 2