Odpowiedzi

2009-11-17T17:48:15+01:00
Np. kiedy chodzi o coś/kogoś ważnego.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:49:05+01:00
Najczęściej powodem zerwania przyjaźni przez kłótnie to licha rzecz,jest to zazwyczaj coś drobnego,coś bez znaczenia.Czasami jednak może to być zazdrość,to najokropniejszy powód.
  • kh24
  • Rozwiązujący
2009-11-17T17:50:39+01:00
Każda sprzeczka czy kłótna między dwojgiem ludz, którzy przejawiają jakies uczucia wobec siebie, zostawia ślad, który może być większy lub mniejszy. Wszystko zalezy od tego czy w czasie kłótni nie poruszymy spraw będących dla drugiej osoby ważnych, które ingerują w jego życie osobiste. Kłutnia czy sprzeczka powinna w zupełności odnosić się do danej sytuacji. Duży wpływ na nas ma zachowanie tolerancyjne.