Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:03:04+01:00
270zl-->15%
x zl -->100%
x=(270*100%)/15%
X=1800
WIĘC TERAZ MA 115% PENSJI, CZYLI 1800+270=2070zl :)
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T18:04:51+01:00
270zł- 15%
X - 100%

x15= 27000/15%= 1800zł
1800+270= 2070zł nowe wynagrodzenie
1800zł - 15%= 270zł to jest premia która dostała więc wczesniej zarabiała 1800 zł
rozwiązanie zadania przedst wyzej.
2009-11-17T18:14:09+01:00
270----15%
x ----100%
x*15=270*100
x=27000/15
x=1800zł
1800zł+270zł=2070zł