Odpowiedzi

2009-11-17T17:50:38+01:00
Chodziś do kościóła
nie ukrywać się podczas modlitwy
mówić o bogu że naprawdę jest
ludzie przypominają sobie o bogu tylko wtedy gdy mają kłopoty ty bądź inna
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:51:39+01:00
Z innymi wiarą można dzielić się kiedy:
-rozmawiamy o RELIGII(ogólnie,Bóg,katecheza)
-rozmawiamy o Wspólnocie Kościoła
-zachęcamy do Mszy Św.
-pomagamy
-zapraszamy na stowarzyszenia religijne
-czytamy fragmenty Biblii

Liczę na najlepsze!
Pozdro ;]
6 2 6
  • akj
  • Początkujący
2009-11-17T17:52:44+01:00
Wnosić pokój,Być dla innych uprzejmy.Prosić aby poszli z tobą na msze w kościele.Nawoływać do modlitwy.Mówić że wiara nie jest zła a Pan Bóg nam pomaga.Żeby uważnie słuchać na lekcjach.
4 3 4