Odpowiedzi

2009-11-17T17:53:58+01:00
W języku Romea i Juli o ile pamiętam było duzo pomównań.
We współczesnym języku jest mniej porównań a wiecej prostych słów np. kocham cię.
W tamtych czasach były rozbudowane zdania. A w dzisiejszym prosten zdania.
Teraz używane sa różnego rodzaju skróty np. KC

Niewiem czy dobrze <3 xD
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T17:56:19+01:00
Słowa Julii i Romea są dla niektórych osób niezrozumiałe. Niektórzy z nas myślą sobie "te słowa nie mają sensu". Ale dla Shakespeara mają sens i dla niego są zrozumiałe. Współczesne pary gdy się kochają powiedzą sobie "kocham cię".

dalej nie wiem....
6 2 6