Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:52:24+01:00
R = 8cm
a)
c = 2*pi *r =2*8*pi = 16*pi = około 50,24 (cm)
b)
c1 = 24*c = 24 *16*pi = 384 *pi = około 1205,76 ( cm)
c)
kwadrans = 15 min = 0,25 h
c2 = 0,25 *c = 0,25 * 16*pi =4*pi = około 12,56 (cm)
d)
45 min = 0,75 h
c4 = 0,75 *c = 0,75 *16*pi = 12*pi = około 37,68 ( cm)
2009-11-17T17:56:14+01:00
1 H
2π8=16π =16×3,14=50,3

24H
1h=16π
24h=16π×24=384π=1205,7

kwadrans
16π÷4=4π
4×3,14=12,6

45 min
(16π÷4)×3=12π
12π×3,14=37,7
2009-11-17T17:58:35+01:00
R -długość promienia

dlugosc drogi to obwod kola o promieniu r
r=8
OB=2πr
ob=2*8*π=16π

a)360/360*16π=1*16π=16π
b)doba to 24 godiny ;p
24*16π=384π
c)1/4*16π=4π
d)3/4*16π=12π

proste ;p