Odpowiedzi

2009-11-17T18:11:22+01:00
Np. Przyjaciele i Rodzina, ponieważ można z nimi porozmawiać szczerze .. Oni Cię kochają i troszczą się o Ciebie. Jesteś dla nich ważną osobą.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:13:01+01:00
Moim zdaniem najważniejsza w życiu jest przyjaźń, ponieważ na nią trzeba sobie zapracować i zobaczyc najpierw zaufanie kolegi czy koleżanki, aby zostac przyjacielem tej osoby. Na prawdziwego przyjaciela można zawsze liczyc, bez względu na okoliczności. Myśle ze warto mieć prawdziwego przyjaciela.
1 1 1