Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:57:52+01:00
15 funfzehn
41 einundvierzig
45 funfundvierzig
78 achtundsiebzig
68 actundsechzig
41 einundvierzig
39neununddreisig (s po niemiesku będziesz musiał przeinaczyć)
42 zweiundvierzig
48chtundvierzig
49neunundvierzig
40 vierzig
54 vierundfunfzig
2009-11-17T18:06:17+01:00
Fünfzehn
einundvierzig
fünfundvierzig
achtundsiebzig
achtundsechzig
einundvierzig
neununddreizig
zweiundvierzig
achtundvierzig
neunundvierzig
vierzig
vierundfünfzig
2009-11-17T18:12:58+01:00
15 - fünfzehn
41 - vierzigste eins
45 - vierzig fünf
78 - siebzig acht
68 - sechzig acht
39 - dreißig neun
42 - vierzig zwei
48 - vierzig acht
49 - vierzig neun
40 - vierzigste
54 - Fünfzig