Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T17:55:12+01:00
Ja mysle ze :

"Gdy przyjdzie dzień Syna Człowieczego "
.......Podobnie jak stało sie za dni Noego
Tak będzie za dni Syna Człowieczego
Jedli,Pili ,Żenili się,Wydawali za mąż,
Aż do dnia ,
W którym Noe wszedł do Arki,
A wtedy nastąpił potop i wszystkich pochłonął.

I podobnie jak sie stało za dni Lota:
Jedli ,Pili, Kupowali,Sprzedawali,Sadzili,Budowali,
Aż w dniu ,w którym Lot wyszedł z Sodomy,
Spadł z nieba deszcz ognia i siarki
I wszystkich pochłonął.

TAK SAMO BĘDZIE W DNIU
W KTÓRYM SYN CZŁOWIECZY SIĘ OBJAWI . "
3 5 3
2009-11-17T17:55:36+01:00
2009-11-17T17:56:02+01:00
Królestwo Boże jest jak nieograniczony dostęp do internetu, każdy w nim znajdzie to, czego szuka, jednak gdy będzie nadużywał niektórych funkcji, zostanie ukarany banem i pójdzie do piekła.
2 1 2