Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T17:56:31+01:00
32*17=544
33*18=594

594-544=50
Odpowiedź.Nauczyciel ma 50lat.
___________________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:06:48+01:00
X-suma wieków uczniów
y-wiek nauczyciela
zadanie trzeba rozwiązać na układ równań więc bedę pisala po parze rownań a ty weźmiesz je sobie w klamerki

(x+y)/33=18
x/32=17|*32

(x+y)/33=18|*33
x=544

x+y=594
x=544

544+y=594
x=544

y=594-544
x=544

y=50
x=544

Odp. Nauczyciel ma 50 lat
1 5 1
2009-11-17T18:09:25+01:00
32*17=544
33*18=594

594-544=50

Nauczyciel ma 50 lat
1 5 1