Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:01:33+01:00
Albo ja jestem ślepy albo nie podałeś układu.
Jeżeli są to rezystory połączone szeregowo to opór zastępczy równy jest
Rz= 2+2+4+4= 12Ω
Jeżeli są to rezystory połączone równolegle to opór zastępczy jest równy
1/Rz = 1/2+1/2+1/4+1/4= 2/4+2/4+1/4+1/4= 6/4
Rz=4/6=2/3 Ω

Jeżeli jest to układ mieszany musisz podać schemat tego układu
6 3 6
2009-11-17T18:14:29+01:00
W połączeniu równoległym 0,(6)Ω

W szeregowym 12Ω
6 1 6