Przeczytaj tekst z ewangelii św, Jana 3,16 i napisz jaką prawdę o sobie objawia nam pan Bog

Fragment:
Tak bowiem Bóg umiłował świat, że Syna swego Jednorodzonego dał, aby każdy kto w Niego wierzy nie zginął, ale miał życie wieczne.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:18:30+01:00
Prawdą jest, że Bóg zesłal na ziemię swojego Syna Jezusa Chrystusa. Objawia w Nim swoją miłość do ludzi.Wystawia ludzi na próbę, żeby sprawdzic kto naprawdę w Niego wierzy i Go kocha. Wierząc w Boga i żując według przykazań, których On nam objawił, torujemy sobie drogę do życia wiecznego w niebie razem z Panem przez śmierć i zmartwychwstanie.
15 4 15
2009-11-17T18:20:16+01:00
No moim zdaniem Bóg o sobie mówił:
Umiłował świat i Syna swego Jednorodzonego dał.
To jest strasznie proste
6 2 6
2009-11-17T18:42:45+01:00
]Pan Bog we fragmencie tej ewangelii mowi nam ze,to z milosci do nas stworzyl swiat.My na ziemi mamy postepowac wedlug jego przykazan.