Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:13:20+01:00
1. Panie Jezu dziękuję Ci, za Sakrament pokuty, który ustanowiłeś gdy umierałeś na Krzyżu za mnie.Proszę Cię bym nigdy nie zaprzestał wyznania grzechów.
2. Dziękuję Ci Boże, za to że zesłałeś na świat swojego Umiłowanego Syna, który głosi Ewaneglię w każdym krańcu świata. Proszę Cię by nigdy nie zabrakło ludzi słuchających słów Twoich
3.Boże, wieczny Królu, spraw, aby nasz udział w Eucharystii nauczył nas służyć braciom i umocnił naszą więź z Tobą.
4.Boże, Ty chlebem karmisz głodnych. Otwórz serca bogatych i sytych, aby dostrzegli umierających z głodu i wszystkim potrzebującym udzielili pomocy
5.Boże, wieczne szczęście Tobie ufających, udziel łaski oglądania Ciebie naszym bliskim zmarłym.
6.Módlmy się za zagubionych w wierze, aby w Jezusie znaleźli drogę, prawdę i życie oraz cel swoich dążeń.
7.Módlmy się za nas samych, byśmy niosąc z miłością krzyż naszych obowiązków i naszego powołania, otworzyli nim dla siebie i wielkiej rzeszy ludzi bramy nieba
1 1 1
2009-11-17T18:16:17+01:00
Wierze w Ciebie Boze jedyny
Bo wiem-chodz nie widze jestes prawdziwy
Nad wszystko w swiecie kocham Cie
nawet gdy mi na ziemii zle..
Bo wiem,ze ty mnie zawsze wspierasz
I pomogles Boze nie raz..
Jestes taki idealny
Dla kazdego osiagalny i realny
Nie oposcisz nikogo...
jestes dobry chodz masz twarz sroga.
Wiedz ,ze w ciebie wierze Boze jedyny
I wiem, ze z milosci do nas sa twe czyny
Zawsze dobre i troskliwe
Dzieki temu nasze zycie jest mile
Chce by bylo tak na zawsze :*
Poki moje cialo nie gasnie ;]


nie wiem czy oto chodzilo?? :D