Odpowiedzi

2009-11-17T18:03:53+01:00
Wordpad

1. Utwórz nowy dokument.
2. Wpisz odpowiednią treść.
3. Zapisz dokument.

Koniec
6 3 6
2009-11-17T18:05:55+01:00
Przykładowe etapy. (domyślam się że chodzi o dokument tekstowy)
1. PPM na pulpicie (desktopie) nowy->dokument tekstowy.
2. Start->Wszystkie Programy->Microsoft Office->Microsoft Office Word.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T18:08:20+01:00
Dokument tekstowy Windows:
kliknij Start, wybierz Wszystkie programy, Narzędzia i Notatnik
lub w menu Start: wyszukaj pliki i programy i wpisz Notatnik/Word/Wordpad
7 3 7