Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:08:51+01:00
Zakłady gastronomiczne otwarte swiadcza usługi ogulno dostepne dla szerokiego grona ludzi. Do grupy tej naleza placowki roznej wielkosci i o roznym charakteze restauracje pizzerie systemy rozliczania sie z klijentem sa uzaleznione od charakteru placowki
2 5 2
2009-11-17T20:56:11+01:00
Zakład zemknięty - jest tozakład gdzie są wyliczone dania np. stołowki szkolne stołwki szpitalne, restauracja kolonijna
2 5 2