Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:12:37+01:00
Nie wiem czy nie jestem za mlody zeby ci pomagac ale wydaje mi sie ze:
- Romeo i Julia
- Tristan i Izolda
- Krzyżacy ( Zbyszko i Jagienka )
I napewno jeszcze sie znajdzie.
Jeszcze może być Pieść Kochanowskiego niestety nie pamietam ktora ale w niej opisuje swoja smarłą córke urszulke
2009-11-17T18:12:49+01:00
No napewno Romeo i Julia,
może być Orfeusz i Eurydyka,
Tristan i izolda,

To takie ciekawsze dzieła, które mnie przypadły do gustu gdy czytałem je.