Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:10:59+01:00
A) Ludzie uważali się za co najmniej równych Bogu i chcielu zbudować wieżę dosięgającą do nieba
b) Bóg przeszkodził w budowie wieży aby ukarać ludzi za ich pychę. Dokonał tego przez pomieszanie języków ludziom.
11 4 11
2009-11-17T18:12:33+01:00
Ludzie chcieli zajrzeć w okna domu Boga.
Jego sprawa jak mieszka ;D
Pomieszał im języki co spowodowało zaprzestanie budowy gdyż nie mogli ludzie się porozumieć.
15 4 15