Odpowiedzi

2009-11-17T18:13:37+01:00
1 ar = 100m²
12arów = 1200m²

Powierzchnia ogrodu: 80/100*1200=960m²
Powierzchnia chodnika: 1/40*1200=30m²
Powierzchnia domu: 1200m²-(960m²+30m²)=1200m²=990m²=210m²

Odp. Dom zajmuje powierzchnię 210m²
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:15:32+01:00
1a=10m*10m=100m2
12*100m2=1200m2
1200m2*80%=960m2
1/40 z 1200m2 to 30m2
960m2+30m2=990m2
1200 m2 - 990m2 = 210m2
Odp.: Powierzchnia domu wynosi 210m2
3 3 3