Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T18:11:36+01:00
X- 100%
3 - 12%
3*100%
x=-----------kreska ułamkowa
12%
x= 25

Odp. Klasa liczy 25 uczniów.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:12:00+01:00
X-liczba wszystkich uczniów
12%x=3-liczba osób nieobecnych
x=3:0,12
x=300:12
x=25
odp.Klasa liczy 25 uczniów.

;p
;p
;p
i masz rozwiązanie;P
2009-11-17T18:17:21+01:00
3= 12%
x=100%
3*100% = x* 12%
x= 300: 12
x=25