Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:13:14+01:00
- utrudniona wymiana wody z oceanami/morzem polnocnym
- duża ilość dopływów rzecznych [wód słodkich]
- małe parowanie ze względu na nie-gorący klimat
2009-11-17T18:13:58+01:00
Wpływa na to duża ilość słodkich wód,które spływają rzekami do Bałtyku.Przyczyną również jest niewielkie parowanie i słaba wymiana z Morzem Północnym.Pływy morskie na Morzu Bałtyckim są niewielkie.

Średnia wartość zasolenia Bałtyku to 7 promili.

Ps.Na pewno będzie dobrze bo dziś miałam z tego sprawdzian ;D
Pozdro ;)
2009-11-17T18:36:29+01:00
- duża ilośc rzek wpływających do wody
- duża ilośc wód opadowych
-ma mały dostęp do słonych wód oceanu poprzez cieśniny
1 3 1