Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:19:12+01:00
Znaczenie ryb:
Δ pożywienie (dostarczanie minerałów)
Δ praca dla żeglarzy
Δ łańcuch pokarmowy ( gdyby nie było ryb, nie było by też innych gatunków zwierząt)
Δ umila czas, hodując rybki w akwarium.
Δ są wskaźnikiem czystości wód

polecam się na przyszłość :* ;)
chciałam zaznaczyć, że ja nie kopiuję z innych stron www, tylko sama wypisuję wiarygodne info :)
1 1 1
2009-11-17T18:47:36+01:00
Ryby są ważnym składnikiem środowiska naturalnego. Stosunek człowieka do nich zmienia się jednak w przeciągu wieków. Pierwotnie ryby stanowiły dla niego jedno z głównych źródeł stosunkowo łatwo dostępnego pokarmu.