Odpowiedzi

2009-11-17T18:18:19+01:00
Jest potrzebny aby czuwał nad człowiekiem zawsze.
żeby niegdy nic niegroźiło człowiekowi i po śmierci aby poszedł do nieba
2 3 2
2009-11-17T18:20:19+01:00
Jezus Chrystus jest nam potrzbny, bysmy mogli Go czcić, uwielbiać, wychwalać a przez to osiągniemy szczęćcie wieczne (czyli zbawienie ) do którego dązży każdy chrześcijanin;)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:22:52+01:00
Jezus chrystus jest potrzebny kazdemu czlowiekowi ,gdyz to on nas umacnia w wierze , kieruje naszym zyciem pomimo tego ,ze nie zdajemy sobie z tego sprawy,czy w niego wierzymy czy tez nie, to on i tak nas kocha. jest naszym drugim ojcem ,ktory prowadzi nas przez trudne sciezki zycia...
4 4 4