Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:19:29+01:00
SiO2 - tlenek krzemu
Al2O3 - tlenek glinu
Fe0 - tlenek żelaza(II)
Fe2O3 - tlenek żelaza(III)
CaO - tlenek wapnia
1 1 1
2009-11-17T18:21:32+01:00
1) tlenek krzemu
2)tlenek glinu
3)a)tlenek żelaza(||)
b)tlenek żelaza (|||)
4)tlenek wapnia
2009-11-17T18:30:27+01:00
Si02D-wutlenek krzemu
Al2O3-Tlenek glinu
FeO+ Fe2O3-e nie wiem:(
CaO -tlenek wapnia
4 1 4