Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:21:46+01:00
Po wciśnięciu cytryny do mocnej herbaty będzie ona słabsza.Straci swą początkową,ciemną barwę.Będzie jaśniejsza.I w smaku będzie czuć kwasek cytrynowy.
2009-11-17T18:23:00+01:00
Mocna herbata jest ciemna więc gdy dodamy do niej cytrynę lub kwasek cytrynowy to będzie jaśniejsza...
A poza ty stanie się kwaśna:D
2009-11-17T18:24:23+01:00
Herbata zrobi się jaśniejsza. Można z tego wywnioskować że herbata jest dobrym wskaźnikiem(pod wpływem kwasów zmienia kolor). Również zmieni smak.