1.Popularny kwiat uprawiany w holandii.
2.Państwo w Europie o najwiekszym odsetku poiwerzchni znajdujacej sie poniżej poziomu moża.
3.Budowanie juz w 12 wieku przez holenderów jako ochrona przed zalaniem nisko połozonych obszarów.
4.Stolica Holandii.
5.Jeden z najbardziej cenionych produktów rolnictwa holenerskiego.
6.Używano ich do osuszania pól w holandii.

proszęęę moze wiecie

3

Odpowiedzi

2009-11-17T18:21:29+01:00
Ja wiem tylko podpunkt 1 i 4 :)
przynajmniej tak ci pomoge jakoś ;p

1. Tulipan .
4. Amsterdam .
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:29:58+01:00
1.tulipan
2.Holandia
3.Grobla
4.Amsterdam
5.ser
6.wiatraki,
1 5 1
2009-11-17T18:46:24+01:00
1 Tulipan
2 Holandia
3 Grobla
4 Amsterdam
5 Ser
6 Wiatraki
1 5 1