Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:34:08+01:00
1.kiedy kobieta tak zaufała Chrystusowi, że uwierzyła, że wystarczy że dotknie Jego szaty a już będzie uzdrowiona (cierpiała od lat na krwotok)
2.Gdy ludzie z wesela w Kanie Galilejskiej poprosili Maryje, aby Jezus wlał wino do dzbanów. Poprosił ich o dzbany z wodą, a oni je wypełnili i przemienił wodę w wino.
3.Hiob za zaufanie do Boga stracił wszystko (rodzinę, majątek) Bóg oddał mu wszystko podwójnie (cierpienia Hioba)

niewiem czy chodzi dokladnie o to... mam nadzieje ze pomogłam :)

2009-11-17T18:56:47+01:00
Hiob - stracił rodzinę majątek jednakże dalej wierzył i ufał Bogu
2009-11-17T20:14:41+01:00
Mojżesz - doprowadził lud do ziemi Obiecanej mimo ciężkich utrudnień.