Odpowiedzi

2009-11-17T18:25:06+01:00
Jeśli chcesz zwymiotować to wsadź sobie głęboko palec do gardła i trzymaj aż zaczniesz zwracać albo walnij się mocno w brzuch
2 2 2
2009-11-17T18:25:25+01:00
Wypij dwie łyżki lub kieliszek oleju
albo wypij surowe jajko
albo albo włóż dwa palce do gardła to zwymiotujesz:)
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:25:38+01:00
Polecam zjeść pół łyżeczki proszku do pieczenia i popić wodąz kranu. Gorączka murowana;)
Nie jedz proszku do pieczenia moja koleżanka zjadła i tak sie zatruła ze była kila msn w szpitalu i zapadła w spiączke