Hej .. Mam prośbę proszę o pomoc w rozwiązaniu zadania domowego z angielskiego Błagam...
To jest polecenie do zadania i do tego jest załącznik ze zdjęciem zadania które mam do zrobienia ...

zad. **Then and now
Complete the sentences with the correct adjective in the comparative from.

2

Odpowiedzi

2009-11-17T18:34:36+01:00
2.colourful
3.longer
4.formaler
5.cheaper
6.easier
7.practical
8.busier

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:46:45+01:00
2. colorfull
3. longer
4. formaler
5. cheaper
6. easier
7.practical
8. busier



Nie wiem czy dobrze zrozumiałam polecenie, pozdrawiam.
1 1 1