Odpowiedzi

2009-11-17T18:30:03+01:00
Sposób - sączenie
Jest to mieszanina niejednorodna .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:33:18+01:00
Jest to mieszanina niejednorodna ponieważ można rozróżnić każdą z dodanych substancji (piasek i woda). Piasek opadnie na samo dno. Aby rozdzielić je, należy podgrzać wodę, by wyparowała. Zebrać parę (skroplić, do innego pojemnika) w szklance zostanie sam suchy piasek.