Odpowiedzi

2009-11-17T18:33:29+01:00
W szklance bylo ⅕ l
w kubeczku ⅙ l
2009-11-17T18:37:27+01:00
1l:5=0,2litra - sok w szklance
2l:12=0,1(6) - sok w kubku
czyli w jednej szkalnce było 200 mlczyli 0,2l soku, a w kubku około 167ml czyli około 0,167lsoku
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:45:02+01:00
1litr to 1000ml
1000ml : 5szklanek = 200ml= 200/1000=2/10 czyli 1/5litra w szklance czyli 0,2 litra w szklance

2litry to 2000ml
2000ml: 12kubeczków =w przyblizeniu 167 ml czyli 0,167 litra w kubeczku