Odpowiedzi

2009-11-17T18:38:57+01:00
Ja rozumiem to tak że

Wszystko na co nie zważamy uwagi jest najpiękniejsze.

NIE WIEM CZY DOBRZE
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:45:03+01:00
Poznajemy i oceniamy drugiego człowieka nie po tym kim jest, co posiada lecz zwracamy uwage na jego wewnetrzna osobe. Liczy sie dobre serce , dusza ale nie ubior, dobra fryzura czy majatek
Poznajemy dobrego czlowieka poprzez serce... Tylko ono jedno wie co jest w zyciu najwazniejsze
3 5 3