Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • akj
  • Początkujący
2009-11-17T18:41:23+01:00
1.Jeśli sytuacja dzieję się w szkole pójść do pedagoga
2.Pójść do nauczyciela
3.Porozmawiać z osobami które nas zaczepiają
4.Bronić się tylko wtedy kiedy jest to konieczne
5.Porozmawiać o tym z kolegą (przyjacielem)
6.Porozmawiać z rodzicami
7.Unikać tych którzy nas zaczepiają
8.Nie zaczepiać ich
9.Jeśli rozmowa z nimi nie pomoże to się poprostu nie odzywać
10.Nie prowokować zaczepiających.
42 4 42
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T18:49:20+01:00
1. Nie zwracaj uwagi na tych, których opinie Cię obrażają.
2. Osoby, które Cię zaczepiają, mają niską samoocenę i dlatego by nikt nie zauważał ich wad, napastują Ciebie.
3. Przyjaźnij się z silnymi osobowościami - one potrafią obronić słabszego.
4. Nie dawaj po sobie odczuć, że się boisz.
5. Gdy ktoś Ci powie naprawdę coś obraźliwego, zgłoś to do osoby, której ufasz - takich zachowań nie wolno tolerować.
6. Staraj się nie doprowadzać do sytuacji konfliktowych - po prostu bądź miły dla wszystkich.
7. Nie bój się wyrażać swoich opinii. Za to, że masz swoje zdanie, nikt ci nie podskoczy, bo wie, że nie dasz sobą pomiatać.
8. Bądź sobą i nie zrażaj się głupimi docinkami, typu "Twoja stara...". Osoby, które tak mówią, są poniżej Twojego poziomu (wiem coś o tym. Niestety..)
9. Nie próbuj się przypodobać ludziom, którzy się na Tobie odgrywają. Nie szukaj ich akceptacji, bo bywa to zgubne.
10. Jesteś jedyny w swoim rodzaju i nikt nie ma prawa narzucać Tobie swego zdania.
77 4 77