Odpowiedzi

2009-11-17T18:38:14+01:00
Mały ksiąze na swojej planecie opiekował się różą podlewał jąi chował na noc pod kloszem na dzień go zdejmował . Czyścił też swoje wulkany 2 wciąż w użyciu i 1 wygasły
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:39:34+01:00
Na początku był bardzo nie szczęśliwy ponieważ nie miał przyjaciela i był sam. ale po jakims czasie pojawiła się róża . mały książe myślał,że wtedy cos sie zmieni i będzie miał przyjaciela ale sie mylił bo róż atraktowała go jak służącego. mały książe postanowił zwiedzic inne planety