Zad. 59 str. 32 nowa era - chemia klasa 1 gimnazjum
Uzupełnij zdania.
Woda wapienna ............. pod wpływem ............ .
Jest to reakcja charakterystyczna dla ............ ............... .
Substratami tej reakcji są ..................... i ...................... .

Wystarczy pisać odnośniki, np. 1. ...; 2. ...... itd ;)
Z góry dziękuję

2

Odpowiedzi

2009-11-17T18:38:28+01:00
Woda wapienna mętnieje pod wpływem CO2. Jest to reakcja charakterystyczna dla dwutlenku węgla.
Substratami tej reakcji są: dwutlenek węgla i wodorotlenek wapnia.
99 2 99
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:45:05+01:00
Woda wapienna MĘTNIEJE pod wpływem TLENKU WĘGLA IV.
jest to reakcja charakterystyczna dla DWUTLENKU WĘGLA .
substratami tej reakcji są WODA WAPIENNA I TLENEK WĘGLA IV.
;PP
164 1 164