Odpowiedzi

2009-11-17T19:08:54+01:00
Z nudów postanowiłam Ci rozwiązać zadanie 3 .
Zabiorę się do pozostałych, jeśli znajdę chwilkę :)


Dane:
V₁ = 140km/h = 1400*1000/3600*m/s = 388*8/9 m/s
V₂ = 212 km/h = 212*1000/3600*m/s = 58*8/9 m/s
t =2s

szkane:
a = ? m/s²

a= ΔV/t
ΔV= 388*8/9*m/s - 58*8/9*m/s=330*m/s

a = 330*m/s /2s
a - 165 m/s²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:13:35+01:00
Zad.3
a)Fwyp.=F1+F2+F3
Fwyp.=1000+1400+1500=3900N

b)a=Fwyp./m
a=3900/1300=3m/s2