Odpowiedzi

2009-11-17T18:44:47+01:00
A) 1,4
B)480
C)
D)6,2
E)40
F)1950
G)0,085
H)4,55
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:53:27+01:00
140g=0,14kg :1000
48kg=4800dag X 100
84mg=0,084g=0,00084dag :1000,:100
62g=6,2dag. :10
4 dag=40g x10
195g=195000mg. x 1000
0,85 dag=0,0085kg :100
455mg=0,455g=0,000455kg :1000,:1000
2009-11-17T19:09:05+01:00
A)0,00140
b)4800
c)0,00084
d)6,2
e)40
f)1950000
g)0,0085
h)0,0000455