Odpowiedzi

2009-11-17T18:48:33+01:00
1.formal, comfortable
2.colourful
3.expensive, cheap
4.fashionable
5.practical
6..casual
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:00:39+01:00
Pierwsza pałza do pierwszej luki a druga jest do drugiej ,okej??
1-formal
- casual
2.-colourful
3.-expensive
-cheap
4.fashionable
5.practical
6.comfortable

prosze bardzo :)
2009-11-17T19:19:50+01:00
1.formal, casual
2.colorful
3.expensive, cheap
4. fashionable
5. practical
5.comfortable