Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:04:08+01:00
=2(x3-9x2+27x-27)-(8x3-12x2+6x-1)=-6x3-6x2+48x-53

=(x2+2x+1+4-x2)3=(2x+5)3=8x3+60x2+150x+125


te liczby za liczbami np 6x3 tzn 6x do kwardatu a 3 po liczbie znaczy do szescianu
2009-11-17T19:24:04+01:00
2(x-3)³-(2x-1)³= 2(x³-9x²+27x-27)-(8x³-12x²+6x-1)=2x³-18x²+54x-54-8x³+12x²-6x+1=-6x³-6x²+48x-53
[(x+1)²+(2-x)(2+x)]³= (x²+2x+1+4-x²)³=(2x+5)³=8x³+60x²+150x+125