Odpowiedzi

2009-11-17T18:53:22+01:00
*blod
*nett
*sympatisch
*schon
*schlecht
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:53:47+01:00
Głupi-blöd
fajny-toll
interesujący-interessant
nudny-langweilig
klasa(fajny)-klasse
tępy-doof
nieinteresujący-uninteressant
sympatyczny-sympatisch
fantastyczny-fantastisch
2009-11-17T19:09:07+01:00
Głupi - doof, dumm
fajny-toll
streng-surowy
frech-bezczelny
durchgeknallt-zwariowany
original-oryginalny
böse-zły
tolerant-tolerncyjny
gerecht-sprawiedliwy
geduldig-cierpliwy
gut-dobry
interessant-ciekawy
:)