Kmicic, stojąc na murach przy dziale naprzeciw wsi Częstochowy, w której były stanowiska Millera i skąd największy szedł ogień, odtrącił mniej wprawnego puszkarza i sam pracować zaczął. A pracował tak dobrze, że wkrótce, chociaż to był listopad i dzień chłodny, zrzucił tołub lisi, zrzucił żupan i w samych tylko szarawarach i koszuli pozostał.

1. Ułóż pytanie, aby odpowiedź była zawarta w tekście.
2. Rozwiń pierwszy punkt tak, aby powstał plan szczegółowy, czyli plan drugiego stopnia.

2

Odpowiedzi

2011-07-04T11:29:13+02:00

1)

Jakie stanowisko  obją Kmiecic?

 

i odp jest taka:

Kmiecic został puszkarzem.

 

2)

1. Kmiecic  zostaje puszkarzem;

a) odtrącenie mniej sprawnego pracownika

b) zajęcie stanowiska

c) dobra, ciężka praca

d) rozebranie się

 

 

myślę, że może być!!!

8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2011-07-04T11:36:29+02:00

1. Co Kmicic zrobił, widząc powolną pracę puszkarza?

Odp. Odtrącił go i zaczął pracować sam.

 

1. Praca Kmicica przy murach:

a) oglądanie stanu walki,

b) spostrzeżenie wolnej pracy puszkarza

c) odtrącenie go i zajęcie jego miejsca:

- dobra i szybka praca Kmicica,

- zrzucenie odzienia pomimo chłodnej pory.

12 4 12