Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:56:55+01:00
Antagonizm jest np. naprzemienna praca mięśni. Gdy napinamy biceps, triceps rozluźnia się i na odwrót, gdy napinamy triceps, biceps się rozluźnia. Nie można jednocześnie napiąć i bicepsa i tricepsa.
1 5 1
2009-11-17T19:16:58+01:00
Chodzi o to ze działają antagonistycznie tzn przeciwstawnie - gdy biceps sie kurczy to triceps sie rozkurcza w tym samym czasie, a gdy triceps sie kurczy to w tym samym czasie biceps sie rozkurcza
1 5 1