Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T18:56:59+01:00
Chciałabym dojść do miejsca, gdzie nie ma ludzi i nikt mnie nie znajdzie, odpocząć od codzienności , porozmyślać o różnych sprawach , które tkwią juz od dawna w mojej głowie. Nikt by mi nie przeszkadzał.
Ta wędrówka na pewno była by nie zapomniana wycieczka do końca życia. Spędziłabym chwile czasu sam na sam - tego mi potrzeba.
Ten wypad w nieznane to dobry pomysł , w moim wieku - wieku dojrzewania, cisza , spokój , przemyślenia to ważne aspekty. To była by dla mnie wspaniała wędrówka po świecie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:04:34+01:00
Dzis wieczorem jade sobie rowerem do sklepu a tu nale cos szumi w trawie .bardzo sie wystraszyłem/łam.
jestem w sklepie i mówie o ty mzdarzeniu sklepowiej czyli Pani Marta która bieze latarke i jedzie ze mną zobaczyc czy nic nie ma.ześliśmy z rowerów i idzemy do tej trawy,az tu nagle wyskakuje cos małego i znika na drugiej strony ulicy.
Sklepowa bardzo wystraszona pojechała po swojego meza
mąz sklepowej Pan Stefan poszedł na drugą strone ulicy i cos takiego malutkiego w rekach, a to był malutki piesek.
W moim zyciu to była najbardziej fantastyczna przygoda


JAK COS POMOGŁEM TO NAPISZ
1 5 1