Mam zadanie do rozwiązania proszę o pomoc!...:)
1.W pewnej szkole uczy się 560 uczniów,w tym 240 dziewczyn.O ile procent wiecej jest w tej szkole chłopców niż dziewcząt?O ile procent mniej jest dziewczyn niż chłopców?...:) Są to punkty procentowe...proszę o zapis dokładny...:)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:59:04+01:00
560-240=320 chlopakow
a)(320-240)/240*100%=33i1/3%
b)(320-240)/320*100%=25%
2009-11-17T19:00:29+01:00
560-240=320 jest w szkole chłopców
320-240=80
O ile procent wiecej jest w tej szkole chłopców niż dziewcząt?
(80/240)*100%=33,33%
O ile procent mniej jest dziewczyn niż chłopców?
(80/320)*100%=25 %
1 2 1
2009-11-17T19:01:45+01:00
560 - wszyscy uczniowie
240 - dziewczyny
1.
560 - 240 = 320 <--chłopcy
320 - 240 = 80
2.
(80/240) x 100% = 33,33%
3.
(80/320) x 100% = 25 %

Pozdrawiam ;*