1.Obszar, z którego wody powierzchniowe spływają do określonego morza.
2.Obszar, z którego wody spływają do jednej rzeki.
3. Miejsce naturalnego wypływu wody podziemnej na powierzchnię terenu.
4.Miejsce, w którym woda rzeczna swobodnie spada ze stromego progu.
5. Linia na powierzchni terenu, oddzielająca sąsiednie dorzecza lub zlewiska.
6.Miejsce, gdzie rzeka wpada do innej rzeki, morza lub jeziora.
7.Rzeka wpływająca do morza lub jeziora, niebędąca dopływem innej rzeki.
8.Tworzy do rzeka gówna ze swoimi dopływami

Zróbcie plz

2

Odpowiedzi

2009-11-17T19:01:50+01:00
1. zlewisko
2. dorzecze
3. źródło
4. wodospad
5. działwodny
6. ujście
7. rzekagłówna
hasło lodowiec jest to woda w ciele stałym
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:31:01+01:00
1. zlewisko
2. dorzecze
3. źródło
4. wodospad
5. dział wodny
6. ujście
7. rzeka główna
8. System rzeczny


:)