Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:03:17+01:00
Egipcjanie wyobrażali sobie bogów jako zwierzęta, ludzi z głowami zwierząt lub ludzi. Wyobrażali sobie, że ich bogowie są zamieszkali w wielu naturalnych rzeczach, przedmiotach i zjawiskach. Modlili się do drzew, wód, kamieni czy słońca, wiatru itp. wierzyli, że bogowie są wszędzie i słyszą wszystkie ich modlitwy. Budowali dla nich budowle i wysławiali poprzez grupowe modlitwy i biesiady na ich cześć.
13 4 13
2009-11-17T19:38:08+01:00
Egipcjanie wyobrażali sobie bogów jako zwierzęta, ludzi z głowami zwierząt lub ludzi. Wyobrażali sobie, że ich bogowie są zamieszkali w wielu naturalnych rzeczach, przedmiotach i zjawiskach. Modlili się do drzew, wód, kamieni czy słońca, wiatru itp. wierzyli, że bogowie są wszędzie i słyszą wszystkie ich modlitwy. Budowali dla nich budowle i wysławiali poprzez grupowe modlitwy i biesiady na ich cześć.
9 4 9