1. Nazwa miasta Chełm wywodzi się od:

a. nazwy nakrycia głowy, zapożyczonej z języka niemieckiego
b. prasłowiańskiego słowa oznaczającego "wzgórze"
c. nazwy majątku, należącego do rodziny Chełmońskich
d. od prasłowiańskiego imienia Chełmisław

Proszę o dobre odpowiedzi

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T19:00:54+01:00
2009-11-17T19:05:32+01:00
B. prasłowiańskiego słowa oznaczającego "wzgórze"