Połącz rośliny z rodzajem miękiszu

łodyga kaktusa..........................
korzeń buraka.........................
liść dyni............................

A. miękisz powietrzny
B. miękisz spichrzowy
C. miękisz palisadowy
D. miękisz wodonośny

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:02:51+01:00
Łodyga kaktusa-D
Korzeń buraka-B
Liśc dyni-C
2 3 2
2009-11-17T19:04:36+01:00
Łodyga kaktusa miękisz wodonośny
korzeń buraka miękisz spichrzowy
liść dyni miękisz palisadowy
2 4 2