Odpowiedzi

2009-11-17T19:02:55+01:00
1. kobieta bramkarz pracuje na komputerze do 21 godziny
2. Ulla Czyta książke wieczorem

4. Ty kąpiesz się rano i wieczorem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:04:13+01:00
1. Frau Torwart arbeitet am Computer um 21 Uhr.
2. Ulla liest ein Buch am Abend.
3. Kai raumt das Haus am Nachmittag um acht zehr Uhr.
4. Du waschst dich am Morgen und am Abend.

1. Pani Torwart pracuje na komputerze o 21.00.
2. Ula czyta książkę wieczorem.
3.Kai wychodzi z domu wieczorem o 8.00.
4. Ty myjesz się rano i wieczorem.

jessy101 :*

p.s.1
ktoś napisał "kobieta bramkarz", pewnie chodziło mu o to, że tłumacząc nazwisko wychodzi, że Torwart znaczy bramkarz

p.s.2
byłoby miło, żeby wybrać naj odp. :) ;) :)
2009-11-17T19:08:32+01:00
1. kobieta bramkarz pracuje na komputerze wokół 21 zegarka. 2. Ulla książka czyta wieczorkiem. 3. keja raumt dom po południu wokół osiem żyj zegarek. 4. ty waschst cię rankiem i wieczorkiem .Ja przetłumaczyłam tak bo w sumie słaba jestem z niemca;P ale na logike bedziesz wiedziała/ł o co kaman Pozdrawiam!;*;)