Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:14:12+01:00
3m³=3000000cm³
3000000/2,5=1200000cm²=120m²
odp. można pokryć 120m²
5 4 5
2009-11-20T20:41:07+01:00
3m³=3000000cm³
3000000/2,5=1200000cm²=120m²
odp. można pokryć 120m²
też tak uważam
20 4 20
2009-11-20T23:19:43+01:00
3 m³=3000000 cm³
3 000 000cm³/2,5cm=1 200 000 cm²=120 m²
Odp.: 120m²

Pliz, daj najlepszą.
Moje poprzedniczki mają rację.
8 4 8