Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:06:23+01:00
Tak jeśli osoba którą kochamy również nas kocha. Podejmując jakiekolwiek decyzję wpływamy też na czyny drugiej osoby. Przykład drastyczny ale prawdziwy:
jeśli popełnię samobójstwo to osoba, która mnie bardzo kocha(matka, ojciec, dziewczyna) wpadnie w depresję, a niewykluczone, że sama także targnie się na swoje życie.
To wyrazisty przykład jednak każda, nawet najmniejsza decyzja z naszej strony ciągnie przymus wyboru u drugiej osoby.
2 3 2
2009-11-17T19:22:59+01:00
Czy miłość łączy się z odpowiedzialnością za tego, kogo kochamy ?
Zależy od tego kogo kochamy.
Jeśli jest to przyjaciel, rodzina lub twoja miłość życia to tak.
Ponieważ ludzie których kochamy odwzajemniają się nam i opiekują się nami abyśmy mieli dobre życie..
Lecz kiedy jest to miłość która nawet nie wie że istniejesz to nie.
Choć uważam że jeśli osoba nas nie zna to to n na pewno nie jest miłość, tylko zauroczenie.. :P.

mam nadzieję że dobrze napisałam
2 1 2
2009-11-17T20:02:59+01:00
Oczywiście, że tak. Mamy tu oczywiście na myśli miłość duchową, a nie fizyczną. Kochać to znaczy brać odpowiedzialność za kochaną osobę. Znamy ją wiemy o jej wadach i zaletach i akceptujemy to. W przypadku problemów pomagamy bezinteresownie , a jeśli my potrzebujemy pomocy oczekujemy tego samego. Kochać to również znaczy bezwarunkowo odpowiadać za kochaną osobę.
4 5 4